Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Norint sutvarkyti apleistą buhalteriją?

Jums reikia atlikti šiuos veiksmus

  1. Susisiekiate su mumis;
  2. Mes įvertiname planuojamų darbų krūvius ir nurodome darbų atlikimo terminus;
  3. Gaunate sutvarkytą buhalterinę apskaitą.

 

 

Yra daug priežasčių, kodėl įmonėse atsiranda apleista buhalterinė apskaita ir suprantame norą kuo greičiau ją grąžinti į pavyzdingos buhalterinės apskaitos statusą.

Tvarkinga finansinė apskaita palengvina tiek vadovo tiek pačios įmonės darbą, taip pat norint likviduoti įmonę reikalinga  pilnai sutvarkyti įmonės buhalteriją, pateiki LR institucijoms visas reikiamas ataskaitas.

Kai apleista buhalterinė apskaita bus sutvarkyta ir jeigu nuspręsite, kad esame verti Jūsų įmonės partnerio finansiniuose darbuose statuso, mielai galėsime palaikyti tvarką buhalterijoje ir vėliau.

 

Norint gauti pasiūlymą užpildykite užklausos formą arba pateikite užklausą el.paštu info@finoreta.lt